مشاوره

  تخصص ها   بازدید: 3190

مشاوره طراحی سایت و اپلیکیشن یکی از کارهای مهم، تاثیرگذار، هزینه‌بر و چالش‌برانگیز است. بدون مشاوره در این زمینه حتی اگر مجری سایت شما شرکت مایکروسافت هم باشد ممکن است مسیر درست طی نشود. مشاوره در این مورد بخصوص یعنی تبادل اطلاعات و همفکری. اطلاعاتی که زمینه‌ساز تصمیم‌های بهتر، مسیرهای کوتاه‌تر و هزینه‌های کمتر می‌شود. قبل از راه‌اندازی هر کار مهمی مشورت کنید خصوصا ساختن یک سایت خوب. این مطلب نگاهی است به روش درست و اصولی مشورت با اهالی فناوری در رابطه با راه‌اندازی سایت.


چرا باید قبل از شروع طراحی سایت مشاوره بگیرید؟

مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت ساختن سایت را می‌داند اما شما را نمی‌شناسند. او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرش‌ها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکش‌کاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.


مشاوره برای زمان و هزینه

مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان‌بندی و منابع خودتان برنامه‌ریزی کنید. برآورد‌ هزینه سایت و همچنین تعرفه‌های قیمت‌گذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندی می‌کند که ممکن است نیاز شما در هیج یک از این دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولی کمک می‌کند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همچنین زمان‌بندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می‌توند این خطا را نیز به حداقل برساند.

چاپ